Υποβολή Εργασιών

Η Οργανωτική Επιτροπή  καλεί όσους και όσες ενδιαφέρονται, να υποβάλουν εργασίες  σχετικές με τη θεματολογία του Συνεδρίου  έως τις 06/12/2024 (τελική ημερομηνία), να υποβάλουν τις εργασίες τους στη

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

 
Διευκρινίζεται ότι ΜΟΝΟ σε περίπτωση συμμετοχής με ΣΥΜΠΟΣΙΟ, θα πρέπει να αποσταλεί και το
(πατήστε πάνω στη μπλε επισήμανση για να κατεβάσετε το αρχείο στον υπολογιστή σας)

 

Στο 14ο Συνέδριο της ΟΜΕΡ πρόκειται να φιλοξενηθούν:
  • προφορικές ανακοινώσεις επιστημονικών εργασιών
  • προφορικές ανακοινώσεις εκπαιδευτικών δράσεων
  • συμπόσια
  • αναρτημένες ανακοινώσεις επιστημονικών εργασιών (αφίσες)
  • αναρτημένες ανακοινώσεις εκπαιδευτικών δράσεων (αφίσες)
  • εργαστήρια που απευθύνονται σε ενήλικες

 

Οι θεματικές περιοχές της 14ου Συνεδρίου:

  • Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και τα δικαιώματα των παιδιών (π.χ. το δικαίωμα στο παιχνίδι, το δικαίωμα στην ενεργητική συμμετοχή)
  • Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και ο ρόλος των συμμετεχόντων (π.χ. εκπαιδευτικοί, μαθητές/τριες, στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του ΑΠ, γονείς και κηδεμόνες)
  • Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η προσχολική αγωγή και φροντίδα των παιδιών 0-4 ετών
  • Αναλυτικά Προγράμματα, αρχική εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
  • Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και οι μεταβάσεις των παιδιών (π.χ. ομαλή μετάβαση από την οικογένεια στο σχολείο, από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό)
  • Το Αναλυτικό Πρόγραμμα για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα και Εκπαιδευτικές Πολιτικές (π.χ. σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση του ΑΠ, βασικές δεξιότητες του 21ου αιώνα, σχολικά εγχειρίδια)
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα, μαθησιακές περιοχές και γνωστικά αντικείμενα (π.χ. Γλώσσα, Μαθηματικά, Μουσική, Εικαστικά, Φυσική Αγωγή, Φυσικές Επιστήμες, εργαστήρια δεξιοτήτων)
  • Αναλυτικά Προγράμματα και διαφορετικότητα (π.χ. διαπολιτισμική εκπαίδευση, διαφοροποιημένη παιδαγωγική, συμπεριληπτική εκπαίδευση)
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα και αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης του παιδιού (π.χ. παιδαγωγική τεκμηρίωση, παρατήρηση, πορτφόλιο, αυτο-αξιολόγηση)
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα και μαθησιακές εμπειρίες (π.χ. οργάνωση χρόνου και χώρου, σχέσεις εκπαιδευτικών και παιδιών, μεθοδολογικές προσεγγίσεις)
  • Μοντέλα Αναλυτικών Προγραμμάτων (π.χ. Ρέτζιο Εμίλια και αναδυόμενο πρόγραμμα, κλειστό-ανοικτό ΑΠ, αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές)

Επιλεγμένες εργασίες που θα δημοσιευτούν στο επιστημονικό περιοδικό της OMEP «Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού», ενώ θα δημοσιευθούν και δύο (2) τόμοι Πρακτικοί με ερευνητικές εργασίες, έπειτα από διπλή τυφλή κρίση και ο δεύτερος με εκπαιδευτικές δράσεις που εκπονήθηκαν στις σχολικές μονάδες. , χωρίς διαδικασία κρίσεων αλλά με εκδοτική επιμέλεια και παιδαγωγικά κριτήρια.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

 

Παράταση στην προθεσμία υποβολής περιλήψεων εργασιών (τελική ημερομηνία): 06/12/2024

Διεξαγωγή Συνεδρίου: 9-11/5/2025