Professor Catherine (Cate) Carroll-Meehan is the Executive Dean of Education and Social Sciences at Liverpool Hope University. She has experience as an early childhood education from Australia and has been involved in teacher education for 25 years in Australia and the UK. Her Phd examined EC teachers' beliefs and practice about learning, teaching and religious education. Her research about Being, Belonging and Becoming is applied to students in Higher Education as well as young children.
Presentation: Global perspectives on Early Childhood Education: What do children learn and do in EC in Australia and England?
Η Καθηγήτρια Catherine (Cate) Carroll-Meehan είναι Εκτελεστική Κοσμήτορας της Σχολής Εκπαίδευσης και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Liverpool Hope. Εργάστηκε ως παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας στην Αυστραλία, ενώ ασχολείται με την εκπαίδευση εκπαιδευτικών επί 25 χρόνια στην Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η διδακτορική της διατριβή εξέτασε τις πεποιθήσεις και την πρακτική των εκπαιδευτικών της προσχολικής ηλικίας σχετικά με τη μάθηση, τη διδασκαλία και τη θρησκευτική εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της έρευνάς της σχετικά με τις έννοιες «Being, Belonging & Becoming» (Είναι, Ανήκειν & Γίγνεσθαι) εφαρμόζεται σε φοιτητές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση καθώς και σε μικρά παιδιά.
Παρουσίαση: Παγκόσμιες θεωρήσεις για την Εκπαίδευση στην Προσχολική Ηλικία: Τι μαθαίνουν και τι κάνουν τα παιδιά στην προσχολική αγωγή στην Αυστραλία και την Αγγλία;
Ο Βασίλης Τσάφος, είναι Καθηγητής (Παιδαγωγική Θεωρία και Αναλυτικά Προγράμματα) στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Αγωγή & Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών της Αγωγής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Σπουδές στην Εκπαίδευση», στη Θεματική Ενότητα «Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη». Έχει διατελέσει Πάρεδρος στο Τμήμα Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Υπήρξε μέλος της Επιστημονικής Ομάδας στήριξης των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Συμμετείχε σε ομάδες εκπόνησης Αναλυτικών Προγραμμάτων και υπήρξε επιστημονικός υπεύθυνος της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος «Περιγραφική Αξιολόγηση» (σε συνεργασία με την Ε. Σοφού). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται κατά κύριο λόγο στα Αναλυτικά Προγράμματα, στην εκπαίδευση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, στην εκπαιδευτική έρευνα (ποιοτικές μέθοδοι) και ιδιαίτερα στην εκπαιδευτική έρευνα δράσης (action research) και την αφηγηματική έρευνα και συμμετέχει σε σχετικά ερευνητικά προγράμματα. Έχει συμμετάσχει σε ελληνικά και διεθνή Συνέδρια σχετικά με την Εκπαίδευση και την Παιδαγωγική.
Η Σταυρούλα Φιλίππου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια (Αναλυτικό Πρόγραμμα και Διδασκαλία) στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα πηγάζουν από τη θεώρηση αναλυτικών προγραμμάτων (ΑΠ) και διδασκαλίας ως κοινωνικών πρακτικών που πραγματώνονται μέσω πολλαπλών πεδίων κοινωνικής δράσης με ιστορικότητα, συμπεριλαμβανομένων και δια-εθνικών πολιτικών. Η έρευνά της εστιάζει σε γενεαλογίες και τοπολογίες στη θεωρητική, ιστορική, βιογραφική και κοινωνιολογική μελέτη των ΑΠ και επικεντρώνεται σε ζητήματα διακυβέρνησης των εκπαιδευτικών ως επαγγελματιών, της εκπαιδευτικής αλλαγής και της δόμησης ΑΠ, ιδιαίτερα ως προς τα επιστημολογικά όρια περιεχομένων που εμπίπτουν στις Κοινωνικές Σπουδές (Ιστορία, Γεωγραφία, Αγωγή του Πολίτη/Υγείας).